zaterdag 29 augustus 2015

Officiele start! Stoffenparty bij Femma Breendonk!

Vorig jaar werd ik lid van Femma en sloot ik mij aan bij hun naaicafé in Breendonk.
Ik leerde er toffe mensen kennen en het is elke keer weer een plezier om terug te gaan.
Niet alleen om te naaien en mensen verder te helpen maar ook om te babbelen want daar ben ik ook héél goed in.
Recent vertelde ik aldaar van mijn plannen om met een webshop te starten en van het één kwam het ander : ik mag op 24 september met de start van het nieuwe seizoen langskomen op het naaicafé met mijn stofjes!
Wie wil komen kijken en/of kopen is vanaf 19 uur van harte welkom!
Ik breng mijn stoffen, knopen en full color applicaties mee.
Breng dan ook meteen je naaimachine mee, dan kan je direct met je nieuwe stofjes aan de slag :-)!
Hieronder al een voorproefje van wat je kan verwachten.



 


 






 
Ik hoop jullie daar te ontmoeten!

Liefs Katrien!

4 opmerkingen: