woensdag 30 september 2015

We staan online en dat vieren we!

EINDELIJK, Het is gelukt! Na de obligate "technische problemen" kan je vanaf vandaag bestellen bij  www.jongenstoch.be . DE webshop met stoffen  & fournituren voor jongens en stoere meisjes!
Om onze lancering online te vieren plannen we één maand lang elke week een Giveaway!
We beginnen vandaag met  het weggeven van één meter katoenen stof!
Wat moet je doen? Volg mij op Facebook en/of Bloglovin, deel dit bericht en laat hieronder weten welke stof je graag zou winnen en waarom?
Je kan kiezen tussen de volgende stoffen :


https://jongenstoch.clickshop.be/nl/categorieen/stoffen/katoen/150cm/zonen-09-stickly-rockers-mosterd-25cm
 
Stickley Rockers Mosterd - zonen 09
150cm breed
 
 
https://jongenstoch.clickshop.be/nl/categorieen/stoffen/katoen/110cm/riley-blake-little-flyers-grijs-25cm
 
Little Flyers Grijs - Riley Blake
110cm breed
 
 
https://jongenstoch.clickshop.be/nl/categorieen/stoffen/katoen/150cm/jongens-toch-keuze-fireworks-groen-25cm
 
Fireworks Groen - Jongens Toch! keuze
 
150cm breed
 
 
https://jongenstoch.clickshop.be/nl/categorieen/stoffen/katoen/150cm/jongens-toch-keuze-panda-geel-25cm
 
Panda Geel - Jongens Toch! keuze
150cm breed
 
 
De winnaar wordt woensdag 7 oktober bekendgemaakt en dan lanceren we aansluitend de nieuwe Giveaway!
Ik ben benieuwd naar jullie keuze.
 
Liefs, Katrien

 
 

23 opmerkingen:

  1. Leuke give-away, dus ik doe zeker mee, en als ik win, geef ik 'm nog weg ook :D

    Lieve Katrien, ik wens je héél veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, ik had het in mijn facebookberichtje gezet, maar hier moet het natuurlijk ook... mijn beste vriendin is op zoek naar het grijze Little Flyers stofje, dus dat zou ik wel willen winnen voor haar!

      Verwijderen
  2. Proficiat Katrien :)
    Ik zou graag meedoen voor het Zonen09-stofje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! dat is inderdaad een super stofje!

      Verwijderen
    2. Zonen 09. Omdat ik een zoontje heb van het jaar 09. Onze Dietse zou er mooi mee staan 😉

      Verwijderen
  3. Beste Katrien, heel veel succes met je nieuwe blog!
    Ik volg het alvast van nabij op via Facebook en bloglovin om niets te missen. Mijn jongste zoontje van 5 is gek van het stofje Panda geel. Je zou ons er heel veel plezier mee doen. Fingers crossed en ik kijk uit naar je volgend bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Katrien! Proficiat en veel succes! Ik kies het Panda stofje. De oudste zoon heeft een Panda sinds hij op ziekenhuis bezoek moest die echt overal meegaat nu! Dus panda's zijn hier zeer welkom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Katrien, mijn naam is Wendy Aerts. Leuke webshop heb je. Ik volg je nu via facebook. Heb zelf 2 zonen en vind de keuze van je stofjes heel leuk. Als ik win, had ik heel graag dat little flyer stofje ontvangen. Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik het hemdje dat ik daarmee ga maken al helemaal voor me :-D ik zal het resultaat dan zeker posten. Succes met je webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,
    via Facebook gezien dat dit een nieuwe webshop is EN dat je een stofje weg geeft. Mijn vrouwtje heeft zich nog heftig op haar naaimachine gegooid, dus misschien kan ze met het stofje iets leuks maken voor de jongens!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het zonen09stofje mag altijd mijn richting uitkomen. Veel succes met de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jihaaa!! Als jongensmama kan ik me helemaal vinden bij de intro van je webshop. Dat is de reden dat ik met bloggen begonnen ben, samen met mijn nicht. Jongens moeten aan een inhaalbeweging beginnen!!! :-) Leuke jongensstofjes zijn idd niet makkelijk te vinden. Je maakte in ieder geval al een leuke selectie. Die panda's vind ik ongelooflijk knap. Daar maak ik graag plaats voor in mijn kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgens mij ziet de oudste de wandelende takken van zonen 09 wel zitten ! van harte gefeliciteerd met je eigen nieuwe zoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je mooie webshop !
    Uit deze 4 stoffen kies ik : Stickley Rockers Mosterd - zonen 09
    150cm breed.
    Katrijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net mama geworden van een zoontje... Wij doen graag mee voor de Little Flyers!

    Groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Seffens eens gaan piepen! En ik doe ook graag mee voor de gele panda's🐼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes met je nieuwe webshop! Hier zouden ze de gele panda's heel leuk vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee voor het zonen 09 stofje, zonen heb ik nog niet maar wel twee kindjes van vrienden waar ik soms iets voor maak

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eerst en vooral proficiat met de opening van je webshop.Graag doe ik mee voor het 1ste stofje van Zonen 09 want mijn meterkindje is gek van insecten en dergelijke,dan kan ik hem er iets leuks mee maken.Succes,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee voor het stofje met de panda's. Mijn kleinkinderen zijn namelijk gek van deze dieren! De andere stofjes zijn bovendien ook heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met de echte start.
    Het is is heel lief om dat te vieren met wat weggeefstof.
    Ze kunnen we eigenlijk allemaal bekoren, maar als ik moet kiezen ...
    Ik doe graag mee voor de panda's.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ben benieuwd naar morgen (juist een klein kind in de winkel dat hoopt op een koekje bij de kassa :-D )

    BeantwoordenVerwijderen