maandag 24 juli 2017

Een zomerjurkje!

Af en toe lukt het nog om eens achter de naaimachine te zitten en iets te maken voor mezelf.
Ik ben een echte jurkjes madam en toen ik in de knip dit jurkje zag staan was ik helemaal verkocht!
Wou het juist lukken dat ik in een uitverkoop stof had gekocht dat er perfect voor was.
Op de voorkant stond een tekening en de achterkant was effen.











Het is ondertussen al een paar keer uit de kast gekomen en het is zalig om aan te doen.
Werken jullie soms met verschillende prints of maken jullie liever alles uit dezelfde stof?
Liefs Katrien!

Patroon: Knip Maart 2017
Stof: uitverkoop Fragil





3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje! Ik vind de color blokking geslaagd. Zelf doe ik de laatste tijd steeds meer, bij topjes vind ik het ook leuk om een pand uit een andere stof te knippen.
    Het werkt voor mij alleen niet om patronen uit de Knip te gebruiken, ik moet daar zoveel aan aanpassen dat ik het niet meer doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt.
    Ik werk meestal met 1 dezelfde kleur en gebruik heel graag paspel, biais maar als het echt niet kan, gebruik ik dan een effen stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen